Макс Лукомінський
Макс Лукомінський — продакт-менеджер, підприємець, маркетинг-директор Evopaper, засновник блогу LaFounder, учасник марафону IronMan, автор колонок у ЗМІ та книги «Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків».
Проєкт Evopaper займається виготовленням та продажами інструментів для підвищення особистої ефективності. У 2016 році для реалізації ідеї Evopaper засновники успішно зібрали кошти на Kickstarter. Компанія працює на ринках у всьому світі, зокрема в США та Європі.
Згодом Макс Лукомінський брав участь у інших краудфандингових компаніях у якості провідного консультанта. Макс Лукомінський здобув перше місце на всеукраїнському змаганні з тріатлону в категорії до 30 років і брав участь у марафоні Ironman.
Зараз підприємець співпрацює з великими IT-компаніями України. Має досвід запуску 4 стартапів на західному ринку. Веде англомовний блог на Medium, де має 4 тисячі підписників. Його телеграм-канал про маркетинг LaFounder має 3200 підписників.