Міфи про брендинг

Енді Мілліґан, Саймон Бейлі

Видавництво: Фабула

Електронні формати:

290 грн Книга недоступна для продажу

Опис

Бренди. Ми щодня з ними стикаємося, ми віддаємо їм перевагу, ми їм довіряємо. Однак чи багато ми про них знаємо? Хіба бренд — це не просто товар із яскравою етикеткою чи хитромудрою назвою? Бренди та й уся сфера брендингу оповиті численними міфами. От, хоча б, що бренди — це лише спосіб стягнути з вас більше за той самий продукт і що брендами є тільки споживчі товари, що брендинг — це лишень про логотип і рекламу. Тож як розібратися, де тут правда, а де — вигадка? Перед вами книжка, написана відомими експертами з брендингу — Енді Мілліґаном та Саймоном Бейлі. Вони, як ніхто інший, знають що таке бренди та в чому їхня цінність, у чому криється успіх бренду і як вдало підібрати йому назву. Вони кинуть виклик найпоширенішим помилковим твердженням про бренди та брендинг, розвінчають усталені міфи, а також розкажуть найсучасніші відомості про практичне застосування брендингу. Вони розкажуть про те, що таке хороші бренди, як вони завойовують нашу лояльність і чи завжди клієнт має рацію. Ви дізнаєтеся у чому особливість Coca-Cola, чому нам так подобається IKEA та як Бекхему вдалося створити свій власний бренд.

Книга «Міфи про брендинг» створена фахівцями для звичайного читача, а не тільки для колег- фахівців, яким будуть знайомі поняття та приклади. Автори Енді Мілліґан та Саймон Бейлі змогли висловити складні поняття та терміни легкими для розуміння пересічному читачеві настільки це можливо. Книга написана з урахуванням багаторічного досвіду роботи фахівців із брендами по всьому світі. Також вона розповідає про практичне застосування брендінгу та розвінчує деякі міфи про роль, природу та вартість брендів.

Кожен з нас щодня стикається з брендами та брендингом, ми їх не схвалюємо або навпаки захоплюємося у відповідності до нашого особистого ставлення та досвіду. Автори книги прагнуть заохотити людей до обміну та висловлення думок щодо представленої інформації про природу брендів. Сподіваємося, що ви з задоволення заглибитеся в читання.

Розгорнути
Формати
epub (1,311кб) mobi (3,291кб)
Назва
Міфи про брендинг
Назва (мовою оригіналу)
Myths of branding
Автор
Енді МілліґанСаймон Бейлі
Видавництво
Фабула
Серія
PROBusiness
Рік видання
2020
Місце видання
Харків
Кількість сторінок
256
Категорія
Бізнес літератураМенеджмент. MBA. Книги відомих бізнесменівТехніки продажу, маркетинг
Категорія Thema
KJSC - Економіка, фінанси, бізнес та управління (менеджмент) / Бізнес та управління / Продажі та мпркетинг / Бренди та брендингKJMV7 - Економіка, фінанси, бізнес та управління (менеджмент) / Бізнес та управління / Управління та методи управління / Управління окремими напрямами / Управління продажами та маркетингом
Ключові слова
маркетинг, бізнес, брендинг, бренди, власний бренд, маркетинг, бізнес, брендинг, бренди, власний бренд, маркетинг, бізнес, брендинг, бренди, власний бренд, маркетинг, бізнес, брендинг, бренди, власний бренд
Рекомендований вік
від 18 до 99
ISBN
9786170961143

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Міфи про брендинг”“
star icon -- (0)
Моя оцінка (вашу оцінку видалено)
Додати відгук