Філ Найт
Філ Найт – бізнесмен, співвласник компанії Nike. Філ займався бігом, але шукав справу всього свого життя. Під час навчання в престижній бізнес-школі США, він склав бізнес-план своєї майбутньої компанії, і вже знав, чим хоче займатися в подальшому. Філ Найт почав продавати японське взуття в Америці, створив компанію «Blue Ribbon Sports», яка згодом стала відомою під назвою «Nike». Компанія стала однією із найуспішніших в усьому світі, а її логотип – впізнаваним у будь-якій місцевості планети. Філ Найт як письменник створив книгу-автобіографію під назвою «Продавець взуття: історія компанії Nike…», яка стала бестселером.
Філ Найт народився в лютому 1938 року, в штаті Орегона. У студентські роки він долучився до спорту та став захоплюватися бігом, а також випробував свої сили в спортивній журналістиці. Після закінчення університету він відправився служити в армію, а повернувшись додому, вступив до Стенфордської вищої бізнес-школи. Саме тоді він придумав свій бізнес-план, який згодом зробив його неймовірно багатим та відомим на весь світ.
У 1962 році Філ відправився до Японії, де вирішив на місці розібратися з усіма можливостями та перспективами розробленого бізнес-плану. Там він зацікавився якісними, але бюджетними кросівками «Tiger» та придбав права на їх виробництво в Америці. Після того, як перша партія цього взуття з’явилася на ринку, він разом зі своїм другом створив компанію «Blue Ribbon Sports», яка згодом була перейменована в «Nike».
В даний час бренд Найк є одним з найбільш відомих, а його творець – найбагатшою людиною в світі. Річний оборот цієї компанії перевищує тридцять мільярдів американських доларів, а кросівки цього бренду знайдуться майже у кожного.
Варто зазначити, що бренд Nike вже давно перестав асоціюватися у споживачів тільки з кросівками та спортивним одягом, адже сьогодні це ціла система цінностей та спосіб життя. Саме тому, біографія Філа Найта завжди викликала особливий інтерес, а його книга – «Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником», була приречена на успіх.
На сторінках цього твору відверто розказано про те, як колись все починалося, що трапилося з офіціанткою, яка намалювала логотип бренду, хто і як придумав мега популярні Air Max та безліч інших цікавих історій з життя компанії, що підкорила весь світ.