Королі соціальних мереж

Денис Каплунов

Видавництво: BookChef

Електронні формати:

star icon 9 (1)

225 грн

Королі соціальних мереж Денис Каплунов 225.00 грн
Швидка покупка

Опис

Ця книжка стане відкриттям і чудовим наставником для кожного фахівця, який працює на себе, заробляє кошти своїми вміннями й талантами та бажає стати на ринку знаним. Ви опануєте нову суперздатність під назвою SOCIAL SELLING. Упізнаєте, як залучати клієнтів, заробляти гроші та просувати особистий бренд за допомогою соцмереж. Без коштів на рекламу, виключно завдяки своїй експертності.

Автор книжки — Денис Каплунов, український фахівець із 15-річним досвідом у комунікаціях, з яким співпрацюють 500+ клієнтів із 10 країн світу. Він зміг із нуля побудувати сильний особистий бренд і стати одним із найвідоміших експертів свого напрямку.

На сторінках книги автор виступає як дбайливий наставник — візьме вас за руку та проведе через усі сфери особистого маркетингу у соцмережах. Ознайомить із конкретними інструментами й напрацюваннями зі свого та клієнтського досвідів. Це вже сьома книжка автора і, як і попередні, має амбіції стати бестселером. Автор вміло оперує словом, просто та гумором викладає думки, роблячи книгу захопливою і легкою для сприйняття. Час за її читанням не мине дарма!

Розгорнути
Формати
epub (2,397кб) pdf (2,464кб) mobi (6,645кб)
Назва
Королі соціальних мереж
Автор
Денис Каплунов
Видавництво
BookChef
Рік видання
2022
Місце видання
Київ
Кількість сторінок
432
Категорія
Бізнес літератураТехніки продажу, маркетинг
Категорія Thema
5AT - Визначники для вікових груп та груп особливих інтересів / Вікова категорія / Вікова категорія: з 16-ти роківKJS - Економіка, фінанси, бізнес та управління (менеджмент) / Бізнес та управління / Продажі та мпркетинг
Ключові слова
smm, успіх у соціальних мережах, як заробляти у соціальних мережах, як вести соц. мережі, все про соц. мережі
ISBN
9786175480922

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Королі соціальних мереж”“
star icon 9 (1)
Моя оцінка (вашу оцінку видалено)
Додати відгук